Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 2 999,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
04.01.2022
Cestovní nářadí na motorku
Rothewald je nejen známka kvality ale i funkčnosti. Navíc pokud cestujete, cestovní motorkářská sada se může kdykoli hodit nejen Vám. V našem sortimen... číst celé
29.04.2017
Jak vyčistit rukavice na motorku
Víte, jak správně vyčistit špinavé a propocené rukavice ? a jak se o ně starat, aby Vám co nejdéle vydržely? Rukavice na motorku je potřeba, obzvláště... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

 

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Reklamační řád firmy Pavel Hrubý, IČ: 71336788, se sídlem Stožice čp. 4, 389 01 Vodňany  (dále jen „prodávající“) se vztahuje nazboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“). Reklamační řád vyplývá z právní úpravy obsažené v zákoně č. 40/1964 Sb. ve znění doplňků - Občanský zákoník a právní úpravě obsažené v zákoně č. 513/1991 Sb. ve znění doplňků, Obchodní zákoník (dále jen „zákon“) a rovněž z podmínek sjednaných v uzavřené kupní smlouvě dle Obchodních podmínek mezi prodávajícím a kupujícím (dále jen „kupní smlouva“) a v konkrétních záručních podmínkách upřesněných v záručním listu nebo návodu k obsluze a údržbě, pokud je ke zboží vydán.

2. REKLAMACE ZE STRANY KUPUJÍCÍHO

2.1. PRÁVA KUPUJÍCÍHO
2.1.1. V případě, že zboží při doručení vykazuje zjevné vady nebo je-li zboží předáno v porušeném transportním obalu je kupující oprávněn zboží od přepravce nepřevzít. V takovém případě kupující zahájí reklamační řízení s přepravcem. O této skutečnosti jekupujícípovinen neprodleně informovat prodávajícího.
2.1.2. Jestliže se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v zákonem stanovené (případně vzájemně s prodávajícím sjednané) záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou reklamaci.
2.1.3. Kupující je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy ve všech případech stanovených zákonem.

2.2. POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
2.2.1. Rozhodl-li se kupující zboží nepřevzít v souladu s bodem 2.1.1. či mu nebylo zboží dodáno, je povinen toto neprodleně písemně (nejlépe e-mailem) oznámit prodávajícímu. e-mail: diablomoto@seznam.cz 
2.2.2. Uplatňuje-li kupující reklamaci, je nutné tuto doložit:
a) vadným zbožím (neplatí v případě, požaduje-li kupující pouze dodání chybějícího zboží),
b) dokladem o koupi zboží (fakturou) a záručním listem (je-li jím zboží opatřeno),
c) písemným dokumentem s podrobným popisem vady nebo údajem o chybějícím zboží.
2.2.3. Případné odstoupení kupujícího od kupní smlouvy je toto účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu.


3. REKLAMACE ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

3.1. PRÁVA PRODÁVAJÍCÍHO
3.1.1. Prodávající má právo rozhodnout o oprávněnosti reklamace. K takovému rozhodnutí je oprávněn pověřený pracovníkprodávajícího(vedoucí obchodu, jednatel společnosti).
3.1.2. Prodávající má právo zamítnout reklamaci:
a) nebyla-li zjištěna vada zboží
b) má-li reklamované zboží vadu, za kterou prodávající podle zákona nebo kupní smlouvy není odpovědný,
c) na základě instrukcí dodavatele prodávajícího,
d) v případě, že reklamace nebyla uplatněna v zákonem stanovené (případně vzájemně s kupujícím v kupní smlouvě sjednané) záruční době,
e) v případě, že je reklamováno běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním. (Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zbožízpůsobené jeho používáním,
f) v případě, že kupující nedoložil doklad o nákupu zboží, popř. nespecifikoval přesně množství zboží k reklamaci a závadu na zboží.
Ve výše uvedených případech reklamační řízení není zahájeno.



3.2. POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
3.2.1. Prodávající je povinen vyřešit reklamaci v co nejkratší možné době, nejpozději do zákonem stanovené lhůty (30 dnů) ode dne převzetí reklamace od kupujícího.
3.2.2. Jestliže není prodávající schopen zákonem stanovenou lhůtu dodržet informuje kupujícího o stavu reklamace do vypršení této lhůty. (Nastává zpravidla při předání reklamace dodavateli prodávajícího z důvodů odbornějšího posouzení reklamace.)
3.2.3. Prodávající je povinen uspokojit nároky kupujícího v důsledku oprávněné reklamace podle příslušných ustanovení Občanského zákoníkunebo Obchodního zákoníku, tedy podle povahy vady:

a) dodáním chybějícího zboží,
b) odstraněním vad opravou zboží,
c) odstraněním vad výměnou vadného zboží za zboží bezvadné,
d) přiměřenou slevou z kupní ceny zboží,
e) vrácením zaplacené částky, proti vrácení dodaného zboží s veškerým příslušenstvím


4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. 1. 2012. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Po vyplnění reklamačního formuláře Vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup.

Zboží bez našeho souhlasu v žádném případě nezasílejte.

Reklamační formulář

Zákazník nebo firma (uplatňující reklamaci) *
E-mail *
Kontaktní telefon *
IČ/DIČ - jen u firemních zákazníků
Číslo faktury nebo objednávky reklamovaného zboží *
Název reklamovaného zboží *
Popis závady *
Opište text z obrázku*