Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

DiabloMoto.cz - Bc. Pavel Hrubý
Mlýnská 269
569 42 Chornice
tel: +420 774 641 904
info(a)diablomoto.cz

NOVINKY

arr3Jak vyčistit rukavice na motorkuVíte, jak správně vyčistit špinavé a propocené rukavice ? a jak se o ně starat, aby Vám co nejdéle...

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 449 Kč (16 EUR)
skladem
naše cena 4 999 Kč (180 EUR)
skladem
naše cena 4 994 Kč (180 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 219 Kč (8 EUR)
skladem
naše cena 1 119 Kč (40 EUR)
skladem
naše cena 279 Kč (10 EUR)
skladem

Vše o nákupu » Reklamační řád
Reklamační řád

 

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Reklamační řád firmy Pavel Hrubý, IČ: 71336788, se sídlem Mlýnská 269 , Chornice, PSČ 569 42 (dále jen „prodávající“) se vztahuje nazboží, u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“). Reklamační řád vyplývá z právní úpravy obsažené v zákoně č. 40/1964 Sb. ve znění doplňků - Občanský zákoník a právní úpravě obsažené v zákoně č. 513/1991 Sb. ve znění doplňků, Obchodní zákoník (dále jen „zákon“) a rovněž z podmínek sjednaných v uzavřené kupní smlouvě dle Obchodních podmínek mezi prodávajícím a kupujícím (dále jen „kupní smlouva“) a v konkrétních záručních podmínkách upřesněných v záručním listu nebo návodu k obsluze a údržbě, pokud je ke zboží vydán.

2. REKLAMACE ZE STRANY KUPUJÍCÍHO

2.1. PRÁVA KUPUJÍCÍHO
2.1.1. V případě, že zboží při doručení vykazuje zjevné vady nebo je-li zboží předáno v porušeném transportním obalu je kupující oprávněn zboží od přepravce nepřevzít. V takovém případě kupující zahájí reklamační řízení s přepravcem. O této skutečnosti jekupujícípovinen neprodleně informovat prodávajícího.
2.1.2. Jestliže se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v zákonem stanovené (případně vzájemně s prodávajícím sjednané) záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou reklamaci.
2.1.3. Kupující je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy ve všech případech stanovených zákonem.

2.2. POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO
2.2.1. Rozhodl-li se kupující zboží nepřevzít v souladu s bodem 2.1.1. či mu nebylo zboží dodáno, je povinen toto neprodleně písemně (nejlépe e-mailem) oznámit prodávajícímu. e-mail: diablomoto@seznam.cz 
2.2.2. Uplatňuje-li kupující reklamaci, je nutné tuto doložit:
a) vadným zbožím (neplatí v případě, požaduje-li kupující pouze dodání chybějícího zboží),
b) dokladem o koupi zboží (fakturou) a záručním listem (je-li jím zboží opatřeno),
c) písemným dokumentem s podrobným popisem vady nebo údajem o chybějícím zboží.
2.2.3. Případné odstoupení kupujícího od kupní smlouvy je toto účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu.


3. REKLAMACE ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

3.1. PRÁVA PRODÁVAJÍCÍHO
3.1.1. Prodávající má právo rozhodnout o oprávněnosti reklamace. K takovému rozhodnutí je oprávněn pověřený pracovníkprodávajícího(vedoucí obchodu, jednatel společnosti).
3.1.2. Prodávající má právo zamítnout reklamaci:
a) nebyla-li zjištěna vada zboží
b) má-li reklamované zboží vadu, za kterou prodávající podle zákona nebo kupní smlouvy není odpovědný,
c) na základě instrukcí dodavatele prodávajícího,
d) v případě, že reklamace nebyla uplatněna v zákonem stanovené (případně vzájemně s kupujícím v kupní smlouvě sjednané) záruční době,
e) v případě, že je reklamováno běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním. (Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zbožízpůsobené jeho používáním,
f) v případě, že kupující nedoložil doklad o nákupu zboží, popř. nespecifikoval přesně množství zboží k reklamaci a závadu na zboží.
Ve výše uvedených případech reklamační řízení není zahájeno.



3.2. POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO
3.2.1. Prodávající je povinen vyřešit reklamaci v co nejkratší možné době, nejpozději do zákonem stanovené lhůty (30 dnů) ode dne převzetí reklamace od kupujícího.
3.2.2. Jestliže není prodávající schopen zákonem stanovenou lhůtu dodržet informuje kupujícího o stavu reklamace do vypršení této lhůty. (Nastává zpravidla při předání reklamace dodavateli prodávajícího z důvodů odbornějšího posouzení reklamace.)
3.2.3. Prodávající je povinen uspokojit nároky kupujícího v důsledku oprávněné reklamace podle příslušných ustanovení Občanského zákoníkunebo Obchodního zákoníku, tedy podle povahy vady:

a) dodáním chybějícího zboží,
b) odstraněním vad opravou zboží,
c) odstraněním vad výměnou vadného zboží za zboží bezvadné,
d) přiměřenou slevou z kupní ceny zboží,
e) vrácením zaplacené částky, proti vrácení dodaného zboží s veškerým příslušenstvím


4. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tento reklamační řád nabývá účinnosti 1. 1. 2012. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.

Po vyplnění reklamačního formuláře Vás budeme kontaktovat a domluvíme další postup.

Zboží bez našeho souhlasu v žádném případě nezasílejte.

Reklamační formulář
Zákazník nebo firma (uplatňující reklamaci): *
E-mail: *
Kontaktní telefon: *
IČ/DIČ - jen u firemních zákazníků:
Číslo faktury nebo objednávky reklamovaného zboží: *
Název reklamovaného zboží: *
Popis závady: *
Opište text z obrázku: *
captcha