S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Úvod » Čištění, údržba, garáž » Nářadí na motorku » Scottoiler Univerzální sada neboli vSystem


        

Scottoiler Univerzální sada neboli vSystem

skladem

 

Dostupnost: 5 dnů
Číslo produktu: P60470101270
naše cena bez DPH: 3 240 Kč (117 EUR)
naše cena s DPH (21 %):
3 920 Kč (141 EUR)

do košíku:
  ks  

Kompletní specifikace

Základní sada Scottoiler System nabízí všechny výhody spojené s automatickou lubrikací. Dávkovač může být na konci buď přilepen nebo přišroubován na spodní stranu kyvné vidlice. Jedno naplnění nádržky zajišťuje automatické olejování v závislosti na počasí na cca 800-1600 km. Sada obsahuje universální montážní prvky a nádobku se Scottoilem o objemu 250 ml (dostačující na cca 3000-4000 km). Scottoiler je vhodný pro 99% motocyklů.

Sada obsahuje

* 1 nádržku RMV
* 1 komletní montážní sadu
* 1 nádobu se Scottoilem o objemu 250 ml
* kompletní návod v angličtině a češtině



S více než 25 lety zkušeností dodává Scottoiler na trh nejpropracovanější automatický olejovací systém hnacího řetězu. Aplikace, která byla původně navržena pro motocykly, je nyní adaptována i na jízdní kola. Od roku 2009 je v nabídce kromě vakuového vSystemu i elektronický eSystem.

Výrobky Scottoiler se prodávají po celém světě a jejich účinnost je denně prokazována za nejrůznějších klimatických podmínek.



A jak to vlastně funguje?



Scottoiler vSystem pracuje na bázi podtlaku. Když motor motocyklu běží, vytváří se podtlak, který zvedá membránu a ta zase otevře ventil. Otevřený ventil umožní kapání oleje trubicí přes rozetu na řetez. Ventil má vestavěný měřák průtoku oleje. Scottoiler není pumpa.

Jaký vliv má Scottoiler vSystem na motor?



Žádný. Na výstup ze Scottoileru nemá vliv ani rychlost motoru, plyn apod. Podtlaková komora je uzavřená jednotka a nemá vliv na běh motocyklu. Při nastartování motoru se otevře ventil, což vyžaduje pohyb 3cm3 vzduchu, aby se zvedla membrána, která zůstane nahoře až do vypnutí motoru. Je běžné pozorovat, že membrána při nízkých otáčkách pulsuje, což je někdy nesprávně považováno za pumpování.

Komentáře

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.